Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 10, 2011

honeymoon..

giler nye pantas..saya da booking untuk honeymoon lak..
pre honeymoon bulan 6..honeymoon bulan 7..
borang kebenaran nikah sume sume lum wat lagik..
tp pre honeymoon ng honeymoon da settle kan..
hehe..gatai nye...
pre-honeymoon saya hotel atas laut..
sekarang honeymoon pun atas laut gak..
suka sangat bermain dengan air kan..


saya berhoneymoon di sini..


sapa sapa yang berminat leh la booking awal2...
saya dapat promosi matta fair..
promosi valid til 18 mac 2011..
bilik yang saya amek kalo xde promosi
harga dia RM2590..tapi harga after diskaun rm1684..
banyak kan diskaun dia..
price ni per person ng utk package 3nite
ni belum tambah laen laen fees..
depart from singapore..



No comments:

Post a Comment