Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 30, 2009

SHOPAHOLIC ke??

am i shopaholic??ol my fren said dat im a shopaholic..dulu2 aku xrase..p skang ni ru aku terasa yg aku ni shopaholic..lunch hour tadi je aku da beli camera..the problem is aku beli xpk byk pon..mase nk beli td aku rse rugi sgt kalo aku xbeli..p pas kene sound ng bf aku ru aku tersedar..then mule la terpk..patut ke aku beli?one side of myself ckp xrugi pon beli..ala mahal sket p cntek ng berbaloi..the other side lak ckp membazir tue kan amalan setan..mas nk jd setan ke???hmm mmg la aku xnk jd setan p nk wat camne setan da berjoget2 lambak da skang ni sbb berjaya hasut aku..ni aku nk salah kan setan ke??huhu sape yg aku kene salah kan??lalu malaikat dlm diri aku pon ckp 'mas salahkan diri sendiri..next time kuatkan iman didada k'..so skang ni cite dia kalo nk nyesal pon da terlambat..know wat, everytime shopping tue umpama kite wat therapy..p kalo window shopping tue umpama kite saje je cari pasal..tension gle kalo window shopping je..tue merupakan kata hati dari side yg ade setan..p kalo side malaikat lak..'kan lebih baek therapy tue tuko wat benda yg berfaedah cnthnye bersukan ke??hehe ni da byk ngarut da ni..ni la akibatnye kalo beli brg mahal2 xpk byk..pada sape2 yg agk2 SHOPAHOLIC tue da leh renung2 kan dan selamat beramal..

No comments:

Post a Comment