Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

kasut sanding

assalammualaikum...

sesungguhnya saya malas nak layan mereka-mereka yang double triple face...
mereka-mereka yang cover salah sendiri dengan tunjuk salah orang lain..
sesungguhnya...kalau manusia-manusia ni buat kat saya..
tolong la..i dun give a damm..bak kata fatin liyana 'aku malas layan sampah'..

daripada layan manusia-manusia camni..baik la saya memikirkan pasal kasut sanding nanti..muahaha..

sekarang ni tinggal masalah kasut sanding je belum settle lagi..
kasut untuk nikah ngan bertandang da settle..
nikah dan bertandang saya pakai kasut yang sama..
ni sebab baju nikah saya grey+putih dan baju bertandang saya grey+purple..
so sekarang ni saya masih lagik nak cari kasut kaler pink mencapap..



patern camni ok..saya selesa pakai heel camni..tapi kat depan tu kosong la..
kene letak brooch baru naek sket kot..





sori semua-semua pic ni saya da lupa songlap katne..


kalo perasan semua kasut yang saya suka patern sikit lebih kurang je..
saya suka kasut yang tinggi tinggi..tapi dengan syarat..depan dia pun mesti tebal sikit..
baru lah balance..so kaki takde la sakit sangat..






No comments:

Post a Comment