Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 19, 2009

aku yg malas ke enviroment xbes?

huhu..nape la i ni malas sgt nk keje..asal nk g keje je semangat terus berlari ke langit..bile semangat da lari ke langit i cube utk petik bintang kejora sebagai talian hayat utk memberikan semangat..nampak nye bintang kejora pon sembunyi disebalik awan yg kelabu..huhu nak xnak dengan semangat yg hilang kaki melangkah terus tanpa batas simpati terhadap diri yg kudus ini..bile berkerja dengan semangat yg hilang..detik dirasa kan seakan2 berhenti..bile da detik da berhenti..ni lah jadik nye..merapu xtentu pasal..mengharapkan belas dr lappy yg xtau pape ni..huhu mcm mane nk kembalikan semangat yg da hilang ni..hilang ker?ker pudar jew?..ntoh la..i wonder ist i yg malas o enviroment yg xbes?..ntoh la..nk kate malas acapkali(pinjam ayat dari padil) balik lambat gak..mcmmane pon i as a human being tetap akan menyalah kan enviroment..tetap xnk ngaku diri yg malas..huahua..tlg la..tidakku pinta dijadikan pemalas berkerja..SEMANGAT SEMANGAT (ayat pinjam dr sinetron intan)..camne kite nk keje ng enjoy erk???tingal tanda tanya...

3 comments:

  1. bukan salah ko malas or bukan salah enviroment...salah bau ketiak yang bacen...wakakaka

    ReplyDelete
  2. huhu sebab ketiak aku x bacen la bos aku xsyg aku..aku ng siao yee nk wat demo deodrant amway kat ofc ni..nk suh si ketiak bacen jdik model..

    ReplyDelete
  3. wakakaka...ok gak tu...tp aku x yakin yg korg sggp nak bt demo tu...die pki bj pon ko da fenin...ni skali die bukak lu ala pengsan oo

    ReplyDelete