Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 29, 2010

dugaan bertunang...

tetiba je sy nk ckp pasal dugaan bertunang...org selalu ckp yg bertunang ni darah manis..ntoh manis yg macam mane sy pun xtau..dulu-dulu kala masa lepas sebulan saya bertunang..sy terexcident 2kali..adakah disebabkan sy berdarah manis??tp sy rasa sy yg cuai sampai terexcident..tp syukur Alhammudillah la sebab saya xape2..cume si putih sy je yg agak teruk..itu dugaan sebulan selepas bertunang..

sekarang yang saya nk cite ni..dugaan bile da nak kawen..dalam erti kata lain dugaan utk preparation nak kawen ni..saya dan encik fiancée ni umpama ion positive dan ion negative..da tentu la dia positive dan saya negative kan..hehe..tp tue la..disebabkan kepositive'an dan kenegative'an kami ni la yg menyebabkan kami leh bersama..sama mcm prinsip battery..ion positive bertemu ion negative lalu terhasil la current..ok2 stop melalut..pening gak kadang2..dia nk camni sy lak nk camtu..dia ckp camni sy lak ckp camtu..bila da camtu camni camtu camni maka terhasil la perang dingin..tp biasa la..sy kan wanita yg dalam mata ade awan mendung..bila petir dan guruh berbunyi je..awan mula la jatuhkan air nya..bila hujan da turun..en fiancée mula la kene jadi sang matahari..bila matahari dipancar..maka terhasil la pelangi selepas ujan..hehe..berbelit2 kan bahasa saya ni..

tapi kalo kami gado pun..pape pun sy tetap sayang dia..dan dia tetap sayang saya..pergaduhan ni hanya bende bende remah yang kami kene adapt dalam perhubungan kami..kalo xgado pun xbes gak kan..pun begitu kalo selalu gado pun xbaek gak untuk perhubungan kan..
-
-
-
-
-
kami..




sy sekarang sibuk men'DIY' doorgift utk pihak sebelah..
nnt sy wat entry utk doorgift ni..

No comments:

Post a Comment