Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

foto by Razali : wedding photography give away contest


saya xtau macam mana nak mulakan..tapi saya cuba mulakan juga..

sebenarnya..En Mohd Razali ni dengan baik hati nya membuat 1 give away (wedding photography) yang sangat sangat dan amat menerujakan semua b2b..ohh ini sudah tentu la include diri saya sendiri..gile xteruja..da la first time saya masuk contest2 ni bagai..ok balik pada topik..siapa mohd razali ni??dia merupakan photographer dr mohd razali photography heroesphotowork..cuba la usha hasil dia..cantik cantik kan..first time saya tengok saya terus suka..apa yang buat saya suka kat hasil dia ialah...dia berjaya buat kita nampak cantik dalam gambar..tak sume photographer boleh menjadikan yg kurang menarik berubah jadi menarik k..bukan semua orang di lahirkan photogenik tau..bukan semua orang nampak cantik dalam gambar..macam saya..saya bukan la seorang yang nampak cantik dalam gambar..pun begitu saya pun bukan la cantik kat luar gambar..di sebabkan kan kekurangan itu, saya memang memerlukan seorang tukang tangkap gambar yg boleh menjadikan saya nampak cantik dalam gambar..specially utk gambar kawen saya..tu memori beku kot..harus wajib nampak cantik dalam gambar kawen..nanti nak tunjuk kat anak cucu boleh bangga2 sikit..hehe..saya sendiri pun ngak tau camne dia leh hasilkan gambar yg boleh buat kita nampak cantik..maybe pencahayaan ng sudut yg betul kot..tp apa yang pasti bile time edit mengedit gambar ni..dia memang kreatif..terer main ng kaler ng suasana dan segala bagai..sebagai penutup entry utk contest ni..saya kene pilih satu gambar yang saya suka untuk di letak dalam entry ni..gile susah task ni..camne saya nk pilih..sume nya nampak lawa je..tapi xpe..saya cuba gak..ini yang saya pilih..


gambar diambil dari http://blog.mohdrazali.com






sorry lupa lak nak terangkan macam mane nak join contest ni..oh mudah saje..cume:-


untuk BLOG

1. Click “Like” on my Facebook page: (www.facebook.com/fotobyrazali)
2. Find this blue poster and share it to your friends. You can also copy and upload it to your wall.
3. Now you select one of the photos you like from any folder or from my blog or even from my personal Facebook (facebook.com/razali), write an entry in your blog. The title must contain: Foto By Razali : Wedding Photography Giveaway contest, and express why you like my photography. Put a link under the photos such as source: Foto By Razali – http://blog.mohdrazali.com

saya dapat tau kewujudan en mohd razali ni dari
fb group blogger brides forever yang baru saya join 2 hari lepas..
mohd razali ni merupakan op pada salah sorg ex-b2b kat group tu...

No comments:

Post a Comment