Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

baju nikah..baju sanding..




assalammualaikum....

entry ni nak taip lelaju...
sekarang ni macam da kelam kabut sket..
da tinggal lagi 2bln++ baru nak renovate rumah..
da la rumah pun da penuh dengan barang barang kawen..


baju nikah saya da siap..yeyehh..gembira kat sini..
cuma agak besar sket..saya nak suruh dia kecik kan lagi sket..




saya memang poyo..nak jugak tayang kain nikah..


baju sanding lak...saya sesuka hati je tukar baju laen..
memula memang saya planning pakai kaler putih..
nampak sweet and suci je..
tapi saya tau saya xbape kene sangat ngan kaler putih..
almaklumla saya ni agak kurang cerah..
en fiancee la lak..terus xde cerah langsung..hehe.
tapi sebab memang da nak sangat kan..redah je..
sebabkan saya ni b2b yang paling calam sekali..
ahad lepas saya g balik kat mentari kreatif..
konon2 nak betulkan draf kad kawen..
sekali tertukar terus baju sanding saya..
dari putih terus jadi kaler sumthing like dis..



agak agak kalo pengapit pakai pink ngam ke x erk??
kain pengapit saya siket lebih kurang camni la..



baju pengapit and whole family saya kaler pink..
meterial pun sume lace ngan satin..
kalo baju kaler putih at least masuk gak kan..
ni lari terus dari tema..huhu..
batai je la..janji saya suka..boleh gitu??



mula mula nak camni la..



entry ni ayat saya cam belit belit la..



No comments:

Post a Comment