Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

program nak kurus..


tiga tahun lepas berat saya 45kg je..
4 tahun yang lepas lak berat saya penah 39kg..
nak dapat 45kg pun giler susah..
gambar gambar dulu saya memang xbertudung..
saya baru bertudung dua tahun lepas..
sekarang baju ni da langsung xleh muat..
ntoh camne pic leh senget lak..
tulang leh nampak dalam je time ni..
en fiance saya pun kurus gak dulu2..

sekarang ni berat saya 58kg...
Omg..gile naik berat saya kan..
tengok en fiancee da gemok kan..tp sekarang lagi gemuk..
da 80++kg da berat dia..
peha saya sekarang pun da besarrr jugak..huhu..

sekarang ni pun nak pakai baju pun da susah nak cari..
sume nye nampak xkene..yela badan da naik kan..


ok..stop mengenang cite lama..
sekarang ni saya memang sedang agak2 gigih gak ar nak diet..
pekara yang paling susah sekali ialah nak tahan nafsu makan ni..
saya ni type yang makan buakan sebab lapar je..
saya makan memang sebab saya suka makan..

tapi sebab nak kawen kan..
nak x nak kene gak control..
makan sket2 je..

sekarang ni pun sy sedang mencuba dr diet from elken..
saya xnampak ape2 kesan pun..
da makan 3 hari..tapi berat mcm tu lagi..
saya macam ade rasa nak tuko je makan jus mate 5 lak..
dr diet ni mahal la..
da nak rm 400 da harga dia untuk stok 7 hari saje..
selain tu saya ade gak amek package kurus kan badan ni..
tapi bukan la kat tempat yang mahal2 cam keep slim tu bagai..
saya amek kat ayu thaiya spa..
ok la..baru 1st treatment da turun 0.5kg..
banyak gak kot..
package dia memang murah..
bayo rm160 mase 1st treatment je..
pas tu bayo rm80 je utk 10 treatment seterusnya..
ok la kan..total baru rm960 untuk 11 kali treatment..
murah kot..tapi saya punya harga laen sket la..
sebab saya amek addition treatment..
saya harap harap dan berdoa banyak banyak supaya saya kurus balik...

No comments:

Post a Comment