Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 27, 2011

budget kawen saya

assalammualaikum... pejam celik pejam celik tengok kat counter lagi 1 bulan lebih je saya nak kawen ng mucyuk.. perasaan saya..SEXSITED kot..hahaha..gile gedik..persetan kan..

saya ade list kan budget kawen saya..so sape yang yang nk kawen specially yang dok kat melaka ni leh la wat rujukan untuk budget kawen di melaka..budget ni untuk majlis yang biasa biasa yang xgrand..majlis yang wat kat rumah dan utk jemputan 1200 org saja kad 600..



  • catering bersanding = Razak Catering (depo rm3k, rm8k end of april ni bayar) total sume rm 18k++


  • catering nikah + malam berinai = lum dapat confirmation lagik..(budget dlm rm2000.00)


  • baju nikah = kain beli sendiri (rm600 tempah kat alice rm180)- done


  • tudung+veil nikah,bersanding, bertandang = koleksi vispera (depo rm450)

kat bawah ni sume amek kat satu tempat je..



  • baju malam berinai

  • baju sanding + bertandang

  • make up nikah + mlm berinai + bertandang

  • op nikah+mlm berinai+bersanding+bertandang

  • pre-wed photong

  • post-wed photong

  • henna

  • kad kawen = rm0.75/pcs order 1500 (done)

SUME AMEK KAT MENTARI KREATIF (RM10,000.00) currently da bayar dlm rm6000.00..HIGH REKEMEN UNTUK B2B KAT MELAKA..KAK ARNI NI BYK MAKE UP UTK ARTIS AF,MOVIE, GULATIS MODEL, MAGE, MAC SHOW BANYAK LAGI LA..PLUS BAJU DIA PUN CANTEK2..



  • mua bersanding = kak salima (depo rm50) book tahun 2010 lagi..time tu dpt harga rm350..

  • bilik pengantin = cadar dan sume2 deko..rm1000.00 - done


  • doorgift marhaban = belum settle

  • doorgift vip = da settle (bakul (handmade ni)+fruit+kek/coklat+survinior from india)done

  • doorgift sakai = belum settle

  • doorgift membe = belum settle

  • doorgift family = belum settle

  • doorgift jiran yg membantu = done



  • hantaran = sume da hantar kat ssf..(done)..satu hantaran kalo dulang kecik dlm rm150..kalo dulang besar dalam rm190..agak mahal tapi cantek dan berbaloi..

  • pre honeymoon = done

  • honeymoon = done

  • guesstbook = belum settle
last last total budget yang saya dapat..secara kasar la dalam rm50,000.00..ni untuk sapa sapa yang nak kawen tak bape grand macam saya la..tapi mahal gak kan untuk majlis yang wat 3 hari je.. pada mana mana yang penah o akan kawen...kalau ade yang kurang da saya terlepas pandang harap2 gtau la yerk..

No comments:

Post a Comment